środa, 11 stycznia 2012

księżycowo

...w tym roku pretekstem do spotkań znowu będzie pełnia
a tematy znowu będą jak najbardziej kobiece
...na chwilę jednak zostańmy jeszcze przy naszych ubiegłorocznych żurnalach

po pierwsze z powodu nadesłanych przez Gurianę kolejnych przecudnych księżycowych interpretacji

a po drugie ...z powodu Waszych listów
kilka osób zwróciło mi uwagę, że powinno być 13 księżycowych-miesiączkowych tematów, a nie 12 - bo rok księżycowy ma 13 miesięcy
właściwie to chyba dobrze się składa, ponieważ zupełnie przypadkiem i nieświadomie Druga podkradła mi przygotowany na dziś temat i wrzuciła spory jego fragment do słoika w miniony piątek
...pomyślałam więc, że to doskonała okazja by przemyśleć jeszcze jedno zagadnienie i zamknąć w pełni księżycowy rok
i nasze dotychczasowe żurnale

kobieta zmienną jest
czy to prawda? jest w nas ciągła zmiana?
...zmienność nastrojów... chwiejność emocji... niestałość...
a może zmiana w cyklu życia? od dziewczynki do dojrzałej kobiety
a może zmiana w cyklu miesięcznym?
...albo zmiany fryzury, stylu... codzienne zmiany "osobowości" jakie kobieta może wyczarować za sprawą makijażu...
zmiany masek jakie zakładamy: inna w pracy, inna dla rodziny, inna dla koleżanek...

przypuszczam, że - tak jak dotychczas - znajdziecie wiele zaskakujących odpowiedzi na pytanie o kobiecą zmienność:) i mam nadzieję, że te z Was, które gniewały się o brak trzynastego tematu będą usatysfakcjonowane:)
...a te, które czekały już na coś nowego, nie rozczarują się wracaniem do starego

kolejna pełnia 7 lutego
zapraszam

urticam@gmail.com

3 komentarze:

druga szesnaście pisze...

nie uwierzysz - zrobiłam stronę o zmienności fryzur i tegoż wpływu na życie kobiety.
TO znowu się dzieje. :))

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

mam nadzieję, że ze swoimi fotkami:)

przegapiłam Gurianowe wpisy! cudo!

Tores- pisze...

Zainspirowana tematem zmienności, a szczególnie pracą Belladonny na ten temat zrobiłam swoją interpretację: http://warsztat.pucia.pl/2012/02/08/konsekwencja-jest-przereklamowana/