środa, 4 stycznia 2012

zapytałam



odpowiedzi genialne:









dziękuję :***

7 komentarzy:

Lena Wz pisze...

Bosko!!! Ja wzdycham ciągle... ach!!! i ach!! Piękne!!!

Ania pisze...

Genialne! Ciary przechodzą... :>

Edi-th pisze...

rewelacyjne zarówno pytania jak i odpowiedzi...
za każdym razem kiedy tu wchodzę odnajduję swoje drugie ja :) Ech, ten klimat... ja też tak chcę :))

druga szesnaście pisze...

jak ja uwielbiam nasze pytaniowe spotkania.

odpowiedź Tymonsyl miałam w domu (ach, ty złodziejko odpowiedzi... ;)), teraz mogę napawać się całością.
te strony zostają człowiekowi w głowie.

Madzioza pisze...

Aaaa...rewelacyjne!!! Też sobie na to odpowiem a co!:*

tymonsyl pisze...

jak to zobaczyłam, to pożałowałam, że odpowiadałam jako pierwsza...bo muszę czekać żeby zobaczyć i dotknąć:-)
a tak w ogóle odnoszę wrażenie, że rozkręcamy się z pytania na pytanie...

Martyna pisze...

jesteście niezwykłe, dziękuję, że dzielicie się TYM z nami